• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

گزارش رویداد شتاب «نوآوری در صنعت لوازم خانگی»

این رویداد از ساعت 09:30 صبح در محل اسنواتک واقع در پهنه نوآوری دانشگاه اصفهان با حضور دکتر رضایی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی اصفهان، دکتر راستی مدیر امور فناوری، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان، جناب آقای دکتر محمد آهنگریان دبیر رویداد، برگزیدگان مرحله اول، داوران و حامیان مالی طرح های برتر به صورت حضوری و مجازی توأمان تشکیل گردید. پس از تلاوت قران و سرود جمهوری اسلامی، دکتر راستی در خصوص ناحیه فناوری دانشگاه اصفهان، شرکتها و کارخانجات مستقر در این پهنه و اهداف موردنظر از راه اندازی پهنه نوآوری و دکتر رضایی در مورد اهمیت برگزاری اینگونه رویدادهای استارتاپی مواردی را اشاره فرمودند. سپس دکتر آهنگریان دبیر علمی و اجرایی رویداد در خصوص نحوه اجرای طرح حمایتی مختص شرکت کنندگان و همچنین روند اجرایی و نحوه داوری ایده ها توضیحاتی را بیان نمودند.

تعداد کل ایده های ثبت شده 458 اثر بوده که با حذف ایده های تکراری و مخدوش 411 ایده در روند داوری قرار گرفت و در مرحله نخست داوری 21 ایده انتخاب گردید و پس از داوري مرحله دوم تعداد 12 ایده به صورت ارائه حضوری و آنلاین در رویداد نهایی برگزیده شدند.

محورهای برگزاری این رویداد الف) نوآوری در طراحی و ساخت محصولات و قطعات و ب) نوآوری در بازارسازی، بازاریابی و فروش تعیین شده بودند که ارائه آثار در قالب این دو محور صورت پذیرفت.

  1. استفاده از ضایعات پلیمری
  2. ریموت کنترل صوتی و تصویری
  3. دیدن چند تصویر روی یک محصول
  4. دستگاه سر آستین و یقه شور
  5. دستگاه ضدعفونی کننده میوه بر اساس باز طراحی دستگاه ظرفشویی
  6. شرکت فروش درایو القایی
  7. پکیج با قابلیت تامین آبگرم و گرمایش بطور همزمان
  8. کولر آبی با موتور براش لس (BLDC)
  9. ارتقا و بهبود جارو برقی
  10. کیک ساز برقی

 

از تعداد 21 اثر راه يافته به مرحله نهايي 8 ايده به صورت تحقيق شده، 2 ايده به صورت ساخته شده و مابقي صرفاً به صورت ايده خام ارائه شده اند. 7 ايده در خصوص ساخت يك محصول، 11 ايده در خصوص ارتقاء كيفيت و آپشن جديد محصول و 3 ايده در خصوص ارتقاء فرآيندهاي توليدي و فني بوده اند.

 

سپس فرآیند داوری طرح ها آغاز گردید و تا ساعت 3 بعداز ظهر ادامه یافت. قبل از اعلام اسامی طرح های برتر، جناب آقای دکتر آهنگریان ضمن تشکر از شرکت کنندگان و مجریان و دست اندرکاران به بیان اهمیت رویداد های شتاب و همچنین اهمیت حمایت از ایده های خلاقانه پرداختند.

در پایان 4 نفر برگزیده در قسمت ورود به عنوان هسته فناور به مرکز رشد  معرفی گردیدند.

 

ردیف نام و نام خانوادگی نام طرح رتبه تصویر
1 احمد رفیعی
مهدی رنجکش
پکیج با قابلیت تامین آبگرمکن و گرمایش اول

 

 

 

 

 
2 مجید وفادار دستگاه ضدعفونی کننده میوه براساس بازطراحی دستگاه ظرفشویی دوم

 

 

 

 

 
3 اسماعیل یزدانی ریموت کنترل صوتی و تصویری سوم

 

 

 

 

 
4 اسماعیل مهرعلیزاده تولید فیلامنت پرینتر سه بعدی از ضایعات پلیمری لوازم خانگی چهارم

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای