• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

مصاحبه دبیر برگزاری رویداد شتاب و تاب آوری صنعت لوازم خانگی

دبیر برگزاری رویداد شتاب و تاب آوری صنعت لوازم خانگی گفت: نخستین رویداد شتاب صنعت لوازم خانگی از 14 مرداد ماه توسط مرکز آموزش علمی کاربردی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب برگزار می‌شود.
محمد آهنگریان روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این رویداد با حمایت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این رویداد را در راستای مأموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت افزایش مهارت و توسعه کارآفرینی و توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد.
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب افزود: محک زدن ایده‌ها، وارد شدن به دنیای کسب و کار، یافتن شرکای تجاری آینده و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان حاضر در حوزه صنعت لوازم خانگی کار از مزایای برگزاری این رویداد مجازی است.
وی اضافه کرد: این رویداد در دو محور « نوآوری درطراحی و ساخت انواع لوازم خانگی و قطعات آن » و « نوآوری در بازار سازی، تحقیقات بازار و بازاریابی لوازم خانگی » اجرا می گردد. شرکت کنندگان در این مسابقه میتوانند به صورت انفرادی شرکت نموده و با افراد دیگر تشکیل تیم کاری دهند.
دبیر برگزاری رویداد با بیان اینکه ثبت نام و ارسال ایده تا 4مرداد ماه امسال صورت می‌گیرد، اظهار داشت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.ientekhab.ir مراجعه کنند.
وی درباره شرایط شرکت در این رویداد گفت: ورود و شرکت همه افراد اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان در این رقابت‌ها آزاد است و تنها شرط این است که دارای ایده باشند.
آهنگریان در ادامه با بیان اینکه هر فردی مجاز به ارائه فقط یک محور است، اظهار داشت: آثار دریافتی بعد از بررسی اولیه اساتید و مربیان، مشاوره و هدایت می‌شوند و به شرکت کنندگان فرصت داده می‌شود تا بر روی ایده، اصلاحات مورد نظر را انجام دهند و به یک طرح نهایی برسند.
وی اصلی‌ترین مزیت برگزاری چنین رقابت‌هایی را شناسایی ایده‌های برتر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: ایده تجاری افراد توسط داوران که اغلب از اساتید و سرمایه گذاران هستند بررسی و سپس ایده‌های منتخب با حمایت مالی و معنوی و در اختیار قرار دادن فضا و تجهیزات تولید، تجاری سازی می‌شوند.

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای