• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

بزرگداشت مقام معلم

پیام سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم

اساتيد ارجمند، مدرسان محترم مرکز
خانم‌ها و آقايان

سلام و احترام؛
اين دومين سالي است كه امكان برگزاري مراسم “بزرگداشت روز استاد” فراهم نيست. مراسمي نيكو كه به پاس زحمات صادقانه و خالصانه تان هرساله برگزار می شد و چه بسیار دريغ كه امسال در شرايطي گرد هم بودن مقدور نيست كه روز معلم مقارن با بهترين شب‌هاي سال است.
گرانمايه‌ اساتيد؛
مهم‌ترين مأموريت دانشگاه “تربيت دانش‌آموختگاني توانمند در مسیر مأموریتش مهارت محور، اخلاق‌مدار و نقش‌آفرين در توسعه‌ي كشور است” و شما اصلي‌ترين سرمايه در دستيابي به اين عالي‌ترين مأموريت دانشگاه هستيد. شما كه در اخلاق، علم و سخت‌كوشي سرآمدان شهر و كشوريد و با تمام فرصت‌هايي كه دانش، برايتان فراهم كرده، خالصانه و خاضعانه در ميهن، خدمت مي‌كنيد.
پرواضح است که:
در دوره‌اي خاص هستيم كه فرآيند آموزش بسيار پيچيده و آموزش خوب مستلزم وقت‌گذاري بسيار است.
در شرايطي كه بسياري از امور و فعاليت‌هاي كشور با دوركاري به آرامش بيشترِ جسمي و روحي منجر شده است و امكان مراقبت بيشتر افراد از خود را ممكن كرده است، شما فعاليتي انجام مي‌دهيد كه دوچندان وقت‌گير و مخاطره‌آميز است.
در فرآيند آموزشي، مركز آموزش‌هاي آزاد و نيز بخش فناوري اطلاعات، پيوسته و خستگي ناپذير، بستري درخور فراهم كرده‌اند و بعنوان محوري اصلي در آموزش، نقش آفريني مي‌كنند.
خدمات پشتيباني آموزشي در امور خدمات آموزشی مرکز خالصانه و دلسوزانه فعالند.
همه‌ي همكاران آموزشی سلامت دانشجويان را به سلامت خود ترجيح داده، مشتاقانه در آموزش غيرحضوري و نيز در آزمايشگاه‌ها و كارگاه‌ها دانشجويان را ياري مي‌رسانند.

به پاس اين همه ارزش آفريني، این حقیر صميمانه روز معلم را به همه‌ي شما عزیزان دانشگاه تبريك مي‌گويم و سعي وافر شما را ارج مي‌نهم و از همگی شما بزرگوارن در این شبهای عزیز و گرانقدر التماس دعای خیر برای همه مردم سرزمینم خواستارم.

ارادتمند
محمد آهنگریان
سرپرست مرکز

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای