• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

پخش مستند ناگفته های تاریخ آمریکا

معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی انتخاب به مناسبت یوم الله 13 آبان برگزار می کند:

پخش خلاصه مستند ناگفته های تاریخ آمریکا

در این جلسه خلاصه این مستند 10 قسمتی که محصول یکی از مهمترین کارگردان های تاریخ سینما است پخش می گردد.

درباره مستند

تاریخ ناگفته آمریکا مستندی است ۱۰ قسمتی از کارگردان مشهور آمریکایی الیور استون که از شبکه شوتایم در سال ۲۰۱۲ روزهای دوشنبه ساعت ۸ شب پخش می‌شده‌است. راوی این مستند خود استون بوده و از آغاز جنگ جهانی دوم بحث را آغاز می‌کند، او هدفش را از ساخت این مستند در قسمت اول اینگونه بیان می‌کند :”وقتی از زبان بچه‌هایم شنیدم که در مدرسه چه چیزی به آن‌ها یاد می‌دهند، از این که مثل من، نمای حقیقی‌تری از دنیا به آن‌ها آموزش داده نمی‌شود، ناراحت شدم”، بر همین اساس اون این مستند را ساخته تا مردم دسترسی‌شان بیشتر از آن چیزی باشد که الیور استون به آن “استبداد کنونی” می‌گوید.

این پروژه قرار بود در دو سال انجام شود ولی در نهایت چهار سال برای استون وقت برد، اون یک میلیون دلار را شخصاً به بودجه اضافه کرد که نهایت حدود ۳ تا ۵ میلیون دلار صرف این کار شد و در نهایت در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۲ به نمایش گذاشته شد و استون ساخت این مجموعه را بزرگترین جاه طلبی خود توصیف کرد.

درباره کارگردان

ویلیام الیور استون، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است. او به واسطه کارگردانی سری فیلم‌هایی که در مورد جنگ ویتنام ساخته شده بود به شهرت رسید و تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده‌است. و همچنین برای نویسندگی فیلم قطار سریع‌ السیر نیمه‌ شب، موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌ نامه اقتباسی شد. از جمله آثار اولیور استون می توان به وال استریت: پول هرگز نمی‌ خوابد، جوخه، تشنج، تاریخ ناگفته آمریکا اثر الیور استون، دبلیو، مرکز تجارت جهانی و دور برگردان اشاره کرد.

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای