• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

تفاهم نامه علمی کاربردی انتخاب با مرکز تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه ای

 مرکز آموزش علمی کاربردی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در راستای اعتلای آموزش مهارتی کشور اقدام به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه ای با اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان و مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای نمود.

مفاد این تفاهم نامه عبارت اند از:

– همکاري در اجراي دوره های آموزشی تخصصی در حوزه صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته و طرح کاربيني مربيان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

– نیاز سنجی، ارزیابی آموزشی، تدوین و بازنگری پودمان های آموزشی مهارتی و تعيين صلاحيت حرفه اي نیروی انسانی از طریق تشکیل کارگروه مشترک.

– بهره مندي از ظرفیت های علمي/ مهارتي و فناوری های طرفین در توانمندسازي استادکاران مهارتي و مربيان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

– همکاری در توليد محتواي الکترونيکي و رسانه هاي آموزشي.

– همکاری مشترک طرفین به منظور ایجاد آکادمی تربیت نیروی کار ماهردر حوزه صنعت لوازم خانگی و صنایع

 این تفاهم نامه همزمان با همايش  مدیران کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای در استان اصفهان منعقد گردید، «غلامحسین حسینی نیا»معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، در آیین امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه۷۰۰ فرصت شغلی نیازمند نیروی ماهر در کشور خالی مانده است، گفت: در صورتی که کمبود نیروی متخصص مورد نیاز حوزه دانش بنیان را نیز به این آمار اضافه کنیم، فرصت‌های شغلی بسیاری در کشور خالی است.

او افزود: برخلاف آمار بالای بیکاری در کشور، صنایع در کشور با مشکل کمبود نیروی ماهر مواجه هستند و این امر صنایع را با مشکل روبرو کرده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای حل این مشکل در صنعت لوازم خانگی تفاهم نامه‌ای با این صنعت امضا شد تا در صورت موفقیت، به عنوان پایلوت کشوری این تفاهم نامه را با سایر صنایع کشور هم به امضا برسانیم.

تفاهم نامه سه جانبه همکاری آموزشی، پژوهشی به امضای باجولوند، رئیس مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای، آرش اخوان طبسی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و محمد اهنگریان، رئیس مرکز علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب(اسنوا) رسید.

تفاهم نامه علمی کاربردی انتخاب با مرکز تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه ای

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای