• اسلایدر چهارم دانشگاه
  • اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

اطلاعیه تغییر مکان مرکز آموزش علمی‌کاربردی انتخاب

در این روزگار کنونی که آموزش و یادگیری رنگ دیگری پیدا کرده است، لازم است تا تجدید نظری در چشم انداز، رسالت و ارزش‌های خود داشته باشیم. پس برآن شدیم تا ابتدا ذهنیت خود را تغییر دهیم، تمرکز بر روی مخاطبان و ایجاد یک حس خوب در آنها و ایجاد شرایطی که بهترین بهره برداری از تک تک لحظات زندگیتان که با ما می گذرانید باید بهبود یابد و پله پله به سمت تعالی برود.

گام اول: ثبت حقوقی به عنوان یک واحد دانشگاهی

مرکز آموزش عالی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب با این تغییر ذهنیت در اولین گام نسبت به ثبت حقوقی به عنوان یک واحد دانشگاهی اقدام کرد. در سطح ملی یکی از دو مرکز آموزش عالی علمی کاربردی ثبت شده است و در اصفهان نیز تنها واحد دانشگاهی علمی کاربردی است که با ماهیت دانشگاهی ثبت حقوقی شده است.

گام دوم: فراهم آوردن شرایط فیزیکی مناسب یادگیری

یکی از مهمترین عوامل در ایجاد یک بستر مناسب برای آموزش و یادگیری، فراهم آوردن شرایط فیزیکی مناسب است که هم اصول پایه یک فضای آموزشی نظیر لوکیشن مناسب، کلاسهای دارای نور کافی، ضایعات صوتی کم، آرامش کافی، صندلی مناسب، تلویزیون، رایانه و سیستم صوتی مناسب بروز …. بهره مند باشد و هم تکنولوژی های آموزشی بروز را دارا باشد. از این رو بر آن شدیم تا یک فضای آموزشی مناسب در سطح شهر پیدا کرده و این امکان برای دانشجویان عزیز فراهم گردد.

محل جدید مرکز بیش از 4000 متر مربع زیرساخت آموزشی مناسب دارد که امکان برگزاری انواع کلاسهای آموزشی را در تمامی سطوح داراست. از نظر لوکیشن با توجه به مجاورت با خیابان جی و اتوبان صیاد شیرازی دسترسی مناسبی را برای دانشگاهیان عزیز فراهم می کند.

گام سوم: پاسخگویی و اطلاع رسانی شایسته

با توجه به انتقال واحدهای مختلف دانشگاه من جمله آموزش، مالی، فرهنگی و تعاملات امکان پاسخگویی از روز شنبه 17 ام شهریورماه 1403 برای همه دانشگاهیان (دانشجویان، اساتید و کارکنان) فراهم شده است.

زمان پاسخگویی به دانشگاهیان از ساعت 13 لغایت 20 از روز شنبه تا چهارشنبه و روزهای پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 19 و جمعه ها از 8 صبح تا 13 می باشد. در ایام تعطیل رسمی هم دانشگاه مطابق روال گذشته تعطیل خواهد بود.

تلفن های جدید دانشگاه ۳۵۲۴۸۸۸۰، ۳۵۲۳۰۰۲۸ و کد پستی جدید نیز 8199937359 می باشد. کد رسمی ثبتی مرکز نیز در دانشگاه و وزارت علوم 36130 است.

یک شماره موبایل (09368503744) نیز قبلتر برای دانشجویان عزیز تخصیص داده شده که می توانید از طریق پیام رسان ایتا سوالات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.

آدرس جدید دانشگاه: خیابان جی، نبش اتوبان آقابابایی، جنب مجموعه شهروند

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای