• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

پیام ریاست مرکز به مناسبت روز دانشجو

پیام آقای محمد آهنگریان رئیس مرکز به مناسبت روز دانشجو

بسم الله الرحمن الرحیم
النّاسُ رَجُلانِ: عالِمٌ و مُتَعَلِّمٌ و لاخَيرَ فيما سِواهُما؛
پيامبر صلی‌الله عليه و آله: مردم دو گونه‌اند: دانشمند و دانشجو و در جز اين دودسته خيرى نيست.
در این روزها که آسمان کشور عزیزمان ایران خاکستری شده است. گویی مسیر رشد فردی و اجتماعی متوقف شده است. آنچه مسلم است: رشد اجتماعی – فرهنگی، رشد سیاسی و حتی رشد اقتصادی همه و همه از مسیر دانشگاه ها می گذرد.
دانشجویان عزیز بدانید: هرچند نتوان در سیاستهای کلان مملکتی تغییری شگرف ایجاد کرد ولی می توانیم با اثرگذاری بر یک جامعه کوچک از پیرامون خود شروع کنیم. می توانیم فرهنگ کار و اشتغال، فرهنگ دینی و میهنی، فرهنگ استقلال و مطالبه گری، فرهنگ خانه و خانواده مان را دگرگون کنیم. آموزش و پرورش جزو لاینفک زندگی مان است، دنیا دنیای تغییر شده است. نباید جا ماند …
امروز نهاد دانشگاه اصلي‏ترين سرمايه اجتماعي ايران است. نهادي كه علي رغم بی تفاوتی ها نسبت به آن همچنان كانون اميد ملت است. نهادي كه با وجود انتقادهايي كه از عدم شناخت و يا از بي انصافي مي شنود كاراترين ساختار كشور است. نهادي كه پرورش دهنده جوانان خلاق و پرچم دار توسعه علمي و فناوري است، نهادي كه مبتني به ذات خود، مردم سالاري و آزادگي را مي‏آموزد.
برومند جوانان دانشجو، اميد ايران به تلاش هاي شما، به نگاه عدالت جويانه شما، به صيانت از استقلال ملي، خردمندي و پيگيري شماست.
روز دانشجو را گرامي مي‏دارم و آرزو دارم آنچنان كه بايد توان خود را از ملت سرافراز دريغ نداريد.

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای