• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

امتحانات پایان نیمسال اول 1400-1401

امتحانات پایان نیمسال اول 1400-1401

به اطلاع مدرسان محترم و دانشجویان گرامی می رساند ، طبق بخشنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم جاری به صورت زیر می باشد:

🔵 دروس نظری و بخش نظری از دروس نظری-عملی به صورت مجازی

🔵 دروس عملی و بخش عملی از دروس نظری-عملی به صورت حضوری

✅ نکات مهم در خصوص برگزاری آزمون پایان نیمسال

1️⃣امتحانات به صورت مجازی و در سامانه یکتا به آدرس https://yekta.esfahan-uast.ac.ir برگزار می شود. (همان سامانه کلاسهای مجازی) نام کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد.

2️⃣در زمان شروع آزمون حتما راس ساعت مقرر وارد سامانه و آزمون شوید. سامانه حداکثر 15 دقیقه بعد از زمان شروع آزمون ، اجازه ورود به شما می دهد و پس از آن به عنوان غیبت در آزمون ثبت می شود.

3️⃣کلیه سوالات به صورت تصادفی به هر دانشجو نمایش داده می شود و سوالات دانشجویان با هم متفاوت خواهد بود. پس از پاسخگویی به هر سوال ، گزینه “صفحه بعد” را بزنید تا سوال بعدی برای شما نمایش داده شود.

4️⃣برای سوالات تشریحی امکان بارگذاری تصویر یا تایپ متن جواب در سامانه وجود دارد. در سوالات تستي كافي است گزينه صحيح را با كليك انتخاب نمايید.

5️⃣ هر دانشجو فقط می تواند با یک دستگاه وارد سامانه آزمون شود و همزمان نمی تواند با چند کامپیوتر یا تلفن همراه وارد سامانه شود.

6️⃣ پاسخ سوالات تستی و تشریحی (تصویری یا متنی) فقط و فقط باید در سامانه یکتا بارگزاری شود و ارسال جوابها در واتساپ ، ایمیل و … قابل قبول نمی باشد. در صورتی که در مدت زمان امتحان بارگذاری جواب سوالات به دلیل مشکل سامانه و … با خطا مواجه شد ، پس از پایان زمان امتحان ، ماژول بارگذاری اضطراری بلافاصله پس از آزمون فعال شده و تا ۵ دقیقه فرصت بارگذاری پاسخ ها در این ماژول را دارید.

7️⃣برای سهولت در مشاهده و پاسخ گویی به سوالات ، توصیه می شود که با استفاده از کامپیوتر در سامانه امتحانات وارد شوید و حتی الامکان از تلفن همراه استفاده نکنید. در صورتی که مجبور به استفاده از گوشی برای ورود به آزمون هستید ، حتما آنرا به صورت افقی بگیرید تا سوالات بهتر نمایش داده شود

✅ امتحان پایان ترم دروس مشمول آزمون متمرکز

فهرست عناوین دروس مشمول آزمون متمرکز نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به همراه منابع درسی و زمان برگزاری امتحان آنها در لینک زیر آمده است.

امتحان پایان ترم این دروس به صورت سراسری از منابع مشخص شده توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی و طبق زمان درج شده (از 2 الی 8 بهمن 1400) برگزار می شود.

دروس مشمول آزمون متمرکز نیمسال اول 1400-1401

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای