• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

کارشناسی

مدیریت تبلیغات تجاری

تعریف رشته

معرفی رشته ی کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری : 

تبلیغات یکی از اجزای آمیخته بازاریابی است تبلیغات، دانش ترغیب، خلاقیت و احساس است. تبلیغات یک رشته حرفه ایست که دائماً در حال رشد و توسعه می باشد. این رشته به واسطه رشد صنعت و تکنولوژی در همه جای زندگی ما حضوردارد تمامی شواهد و نشانه ها حاکی از این هستند که تبلیغات طی قرن 21 اثر قدرتمندتری بر بسیاری از جوانب زندگی ما خواهد داشت.

به طور جامع تر، معرفی کالاها و خدمات به روش ترغیبی، هوشمندانه و خلاقانه به مخاطب و مصرف کننده را به گونه ای که احساسات او را برانگیزد و او را به خرید ترغیب نماید تبلیغات می نامیم و از اهداف آن می توان به ارتقاء ارزش کالاها و خدمات، افزایش استفاده از کالاها و خدمات موجود، ساخت، تقویت و توسعه یک برند و حفظ ارزش آن، ایجاد اعتماد و ترجیح نسبت به برند، افزایش وفاداری مشتری به برند، افزایش درآمد و رشد فروش، افزایش سهم از کل بازار، دسترسی به بازار و خریداران  جدید، اعمال نفوذ در تصمیمات خرید و… اشاره کرد.

در دوره کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری در قالب آموزش های علمی ـ کاربردی به برنامه درسی اطلاق می شود که دانشجویان با کسب مجموعه ای از دانش و مهارت های عملی قادر به انجام امور محوله در زمینه تخصصی تبلیغات به گونه ای ایده آل و شایسته انجام دهند.

 

ضرورت و اهمیت :

امروزه به طور فزاینده ای مشتریان باهوش ترشده، امکانات مجهزتری دارند، آگاهی بهتری می یابند، محافظت بهتری می شوند و دامنه  انتخاب بیشتری دارند، و از آنجایی که بازار به سمت مشتری گرایی در حرکت است، اکنون باید تبلیغ کنندگان بینش بسیار عمیق تری را نسبت به خواسته ها، نیازها و تمایلات مشتریان خود داشته و در پی کسب رضایتی فراتر از انتظارات آنها را به شیوه ای کارامد و موثرباشند. و همان طورکه در دنیای امروز، متدهای تبلیغاتی برای ایجاد آگاهی در مصرف کنندگان پیشرفت کرده، با چالشی تحت عنوان شکاکیت مصرف کننده مواجه است. بنابراین پرداختن به این حرفه و حضور افرادی متخصص و با تجربه وصاحب سبک در این حوزه یک ضرورت محسوب می شود.

سرفصل دروس

نام درس

تعداد واحد

کاربینی

1

کارورزی 1

2

کارورزی 2

2

یک درس از گروه مبانی نظری اسلامی

2

یک درس از گروه انقلاب اسلامی

2

یک درس از گروه تاریخ و تمدن اسلامی

2

یک درس از گروه آشنایی با منابع اسلامی

1

ورزش 1

2

اصول و فنون مذاکره

2

مدیریت کسب و کار و بهره وری

2

مدیریت مراکز و سازمانهای فرهنگی

2

تفسیر آماری

2

جامعه شناسی تبلیغات

2

هنر و رسانه

2

فرهنگ و تبلیغات

2

اقدام پژوهی

2

زبان تخصصی

2

سرفصل دروس

نام درس

تعداد واحد

تصویر برداری

2

کاربرد نرم افزارهای فیلم سازی

2

تحلیل محتوای پیام های ارتباطی

2

شیوه های اقناع و تبلیغ

2

رفتارشناسی بازاریابی

2

مدیریت تبلیغات

2

بودجه و برنامه ریزی تبلیغات

2

تبلیغات اینترنتی

2

مدیریت بازاریابی

2

حقوق و قوانین تبلیغاتی

2

تیزر تبلیغاتی

2

نظام اقتصادی ایران

2

هویت و برندسازی

2

تحقیقات بازاریابی

2

مدیریت بازاریابی جهانی

2

برنامه ریزی بازاریابی

2

حقوق و قوانین بازاریابی

2

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای