• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

سه رتبه برتر در جشنواره درون دانشگاهی حرکت

سه رتبه برتر مرکز انتخاب در دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت

برگزیدگان دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع کاربردی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت که با حضور و سخنرانی دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از برگزیدگان این جشنواره علمی دانشجویی تقدیر شد.

دکتر دوسرانیان مقدم سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین و دبیر اجرایی دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت، در گزارشی تعداد آثار ثبت شده در دبیرخانه جشنواره را 1183 اثر اعلام کرد و افزود: این تعداد آثار در 9 بخش انجمن علمی برتر، اختراع، کتاب، نشریه علمی، کارآفرینی، فضای مجازی، فعالیت علمی خلاقانه، مسابقه علمی و بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند که از لحاظ کمی نسبت به دوره پیشین برگزاری این جشنواره رشد 10 درصدی داشت.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت، بیشترین آثار ثبت شده در این دوره از جشنواره را مربوط به دو بخش فعالیت علمی خلاقانه با 261 اثر و کارآفرینی با 224 اثر عنوان کرد و اظهار داشت: این آمار بیانگر توفیق دانشگاه جامع علمی کاربردی در تحقق اهداف خود در مسیر شکوفایی قوه خلاقه دانشجویان و نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی است.

مرکز آموزش علمی کاربردی گروه انتخاب با 16 اثر در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که حایز سه رتبه برتر در جشنواره درون دانشگاهی حرکت گردید.

رتبه
عنوان اثر
صاحب اثر
رتبه اول بخش اختراع
دستگاه نیمه اتوماتیک رنگ زنی خط تولید بولینگ با قابلیت پاشش همزمان چهار رنگ بر روی یک قطعه
محمد رضائی
رتبه دوم بخش فعالیت خلاقانه
دستگاه فرم دهنده و خشبو کننده لباس
انجمن علمی تاسیسات

( محمد الهی)

رتبه سوم بخش ویژه
سامانه هوشمند اندازه گیری هوشمند میزان مصرف آب
انجمن علمی تاسیسات

( محمد الهی)

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای