• اسلایدر سوم دانشگاه
  • اسلایدر دوم دانشگاه
  • اسلایدر دانشگاه

ثبت نام نو دانشجویان در مرکز آموزش علمی کاربردی انتخاب شروع شد…

ثبت نام نو دانشجویان در مرکز آموزش علمی کاربردی انتخاب شروع شد…

پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های مهارتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه انتخاب توسط سازمان سنجش آموزش کشور روند پذیرش و تکمیل مدارک در دانشگاه از روز دوشنبه 12 مهرماه 1400 آغاز گردید. پذیرفته شدگان پس از تکمیل مدارک و تأیید در سامانه آموزشی دانشگاه هم آوا، انتخاب واحد خود را دریافت و از روز شنبه 17 مهرماه در کلاسهای درسی خود که فعلاً به صورت آنلاین از طریق سامانه یادگیری یکتا برگزار می گردد حضور خواهند یافت. در طول ثبت نام یکی از مراحل اصلی حضور در کلاسهای توجیهی است که کارشناسان آموزش دانشگاه موارد مهم آموزشی و مالی و سامانه های آموزشی و یادگیری را برای نو دانشجویان به تفصیل تشریح خواهند کرد و تأکید بر حضور این عزیزان در این جلسات توجیهی است.

مدارک موردنیاز در وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است که لینک آن در زیر قابل مشاهده می باشد:

اطلاعیه ثبت نام و مدارک موردنیاز کاردانی: http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=5&id=7335

اطلاعیه ثبت نام و مدارک مورد نیاز کارشناسی: http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=5&id=7333

 

ضمناً با حضور نو دانشجویان عزیز در دانشگاه، محمد آهنگریان سرپرست دانشگاه انتخاب ضمن عرض خوش آمدگویی به نو دانشجویان پیامی منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجويان عزيز، همكاران گرامي

سلام و تهیت و آرزوی سلامتی

شروع سال تحصیلی جدید را با همه مشقاتش را به شما بزرگواران تبریک میگویم. سالی که با ورود نو ـ دانشجویان عزیز طی هفته این هفته با تمام ظرفیتش شروع خواهد شد.

پویایی محیط علمی به حضور دانشجویان است؛ هدف دانشگاه تنها انتقال مفاهیم پایه علمی نیست؛ دانشگاه: مسیری برای خلق موقعیتها، رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته بشری، آموزشگاه شناخت روابط صحیح و درست بین انسانها با هر جنسیت، قومیت و ملیتی است؛ محل یادگیری نحوه مدیریت و رهبری فعالیتهای اجتماعی است، یادآور توجه انسان به خاستگاه اصلی اش و توجه به معبود که همانا هدف اصلی است. حضور دانشجویان انجام این مسیر را ممکن می سازد و امید ما به این حضور است با دعای خیر پاکانی چون شما …..

ارادتمند

محمد آهنگریان

سرپرست دانشگاه

12 مهرماه 1400

تمامی حقوق برای مرکز محفوظ است.

Template Design:Dima Group
َUA-103088074-1

تبلیغات

کاردانی حرفه ای