تجربه نگاری
شکست

شکست جزء جدایی‌ناپذیر از زندگی شخصی و کاری ماست. ذهن همه ما بارها درگیر ” تفکر درباره شکست در گذشته و ترس از شکست‌های آینده” شده است.

تجربه نوردی در شهر دوستی ....

انتخاب
شهر دوستی

شهر انتخاب بر پایه دوستی و همدلی استوار است. شهروندان شهر انتخاب در مقاطع خاص و بحرانی دست به دست یکدیگر داده اند و برای حفظ، رشد و تعالی شهر انتخاب و کشور ایران تلاش کرده اند. مدیران و مسئولان شهر نیز در طول تاریخ نزدیک به نیم قرن آن، اقدامات مهم و موثری در حوزه های نوآوری، توسعه تکنولوژی، خودکفایی، مسئولیت اجتماعی و…. برای اثبات دوستی خود به جامعه انجام داده اند. تعریف افق های روشن و ایجاد زیر ساخت ها و اقدامات آینده نگرانه توسط بنیانگذاران این شهر نیز نوید رسیدن به قله های جهانی در صنعت لوازم خانگی در آینده ای نزدیک را می دهد.

رویکردهای حل مسئله

منطقی

یکی از رایج ترین رویکردهای حل مسئله، رویکرد منطقی یک فرآیند چند مرحله ای است که برای طیف وسیعی از مسائل به خوبی کار می کند. بسیاری دیگر از تکنیک‌های حل مسئله، هفت مرحله آن را منعکس می‌کنند یا از آن ساخته می‌شوند، بنابراین ممکن است در ابتدا با رویکرد منطقی شروع کنیم.

مشارکتی

افرادی که تحت تأثیر مشکل قرار گرفته اند و یا ممکن است تحت تأثیر هر گونه تغییری که در تلاش برای حل آن ایجاد شده باشد. در حین نظارت بر اجرای راه حل خود، به دنبال بازخورد مستمر از این ذینفعان باشید تا مطمئن شوید که برای همه به خوبی کار می کند.

خلاقیت

رویکرد خلاق منعکس کننده رویکرد عقلانی است اما تاکید بیشتری بر مرحله طوفان فکری دارد. افرادی که از رویکرد خلاق استفاده می کنند از تکنیک های ایده پردازی مانند نقشه ذهنی، استوری بورد و قیاس استفاده می کنند.

تاریخی

رویکرد تاریخی زمانی مفید است که مشکلی که با آن روبرو هستید در حوزه یا صنعت شما سابقه داشته باشد. تحقیق در مورد اینکه دیگران چگونه مشکل را حل کرده‌اند می‌تواند شما را راهنمایی کند تا راه‌حل خود را توسعه دهید.

ارائه کنندگان تجربیه

در این سفر همشهریان قدیمی تر، ما را با خود همراه می کنند تا سفری داشته باشیم در تاریخچه گروه. لحظات سخت و شیرینی که ما را به اینجا رسانده است و تجربیاتی که چراغ راه آینده است…

جناب آقای دکتر
جناب آقای مهندس
سرکار خانم دکتر
جناب آقای دکتر
جناب آقای دکتر
جناب آقای دکتر

تبلیغات

کاردانی حرفه ای